Toimitusehdot

Yleistä

  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Rush Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Kaikki Rush Oy toimitukset tapahtuvat Matkahuollon välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Rush Oy kanssa.
  • Käytämme Matkahuollon Lähellä-pakettia, jolloin tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpänä olevaan noutopisteeseen tai jos sinulla on erikoistoiveita noutopisteen suhteen niin ilmoita siitä tilauksen yhteydessä. Saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa.
  • Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron.


Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 30 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
  • Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@rush.fi ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet osoitteeseen Rush Oy, Savusaunantie 15 as 2, 96460 Rovaniemi.
  • Asiakas vastaa itse palautuksen toimituskuluista.

 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.